תמיכה טכנית

תמיכה טכנית

מהן דרישות המינימום במחשב?

  • מחשב PC או Mac
  • זיכרון RAM של 1 ג'יגה ומעלה
  • כרטיס קול ורמקולים

מהי רזולוציית המסך המומלצת?

הרזולוציה המומלצת הינה 1024 על 768, ומעלה.
ברזולוציות נמוכות יותר לא יוצגו כל הפריטים במסך.

האם אוכל להשתמש ב-AttenGo ללא חיבור לאינטרנט?

לא. התוכנית מבוססת על קישור אינטרנט כך שחובה להיות מחובר בשעת האימון.

באיזה דפדפנים אפשר להשתמש?

אפשר להשתמש בדפדפנים הבאים:

איך מתקינים נגן פלאש?

AttenGo מצריך שימוש בתוכנת Flash Player (נגן פלאש) מעודכנת. שלרוב כבר מותקנת במחשב.
>> לחצו כאן לבדיקה אוטומטית ולהורדה חינם
מומלץ לבצע אתחול למחשב בסיום ההתקנה.

מדוע יש התראות על טעויות שלא ביצעתי?

התראות לא נכונות יכולות לנבוע מ-2 סיבות עיקריות:
1. ייתכן והנך משתמש בתוכנות לא מעודכנות.

במקרה של התראות שגויות חוזרות, אנו ממליצים מאד להשתמש בדפדפן של גוגל כרום.
הפתרון: ראו "באיזה דפדפנים אפשר להשתמש"

גם אם הנכם משתמשים בדפדפן אחר (כגון אקספלורר או פיירפוקס), יש לוודא שמותקן נגן פלאש מעודכן. הפתרון: ראו "איך מתקינים/מעדכנים נגן פלאש?"

* משתמשי דפדפן "גוגל כרום" שימו לב: ייתכנו מקרים בהם תוספים אשר מותקנים על הדפדפן יפריעו לתפקוד התקין של התוכנה. תוספים אלו יכולים להיות כאלה שהורדתם מחנות התוספים של כרום או כאלה שהותקנו כפונקציה נלווית לדפדפן הכרום כחלק מהליך התקנה של תוכנות אחרות שהתקנתם על המחשב שלכם. במקרה זה יש להיכנס להגדרות > תוספים ולהסיר את כל סימני ה-V מהתוספים המותקנים.

2. לעתים קורה שיש ניתוק רגעי מהאינטרנט (לדוגמה כמו בהפסקת חשמל) ואז אובד הקשר בין הנתונים שרצים על הדפדפן והמערכת עצמה (כן, למרות שהתרגיל עדיין רץ). במקרה כזה המערכת אינה מבינה את התגובות שלך בזמן התרגול ומודיעה על טעויות.
הפתרון: יש לסגור את הדפדפן, לפתוח מחדש ולהיכנס שוב לתרגיל.

* שימו לב, תקלה כזו יכולה להתרחש לעתים יותר קרובות כאשר החיבור לאינטרנט שלכם הוא אלחוטי.
במקרה כזה יש לוודא כי הינך עובד קרוב לנתב ואז איכות הקליטה טובה, או לשנות את החיבור אינטרנט לחיבור באמצעות כבל.

מדוע התנועה של האובייקטים לעתים איטית או מרצדת?

כנראה שהמעבד במחשב שלך עמוס. סגור את כל היישומים והחלונות והשאר רק את תוכנת AttenGo פועלת (אין צורך לסגור אנטי וירוס). כמו כן מומלץ לאתחל את המחשב מחדש!

איך מוחקים קובצי Cookies ו-Cache (זיכרון פנימי של הדפדפן)

בדפדפן כרום:
1. בתפריט העליון, בחרו בתפריט כלים ואז נקה נתוני גלישה…
2. בחלונית שתיפתח, סמנו את הסעיפים הבאים:
מחק קובצי Cookie ונתוני אתר ופלאגין אחרים
רוקן את הקבצים השמורים
3. לחצו נקה נתוני גלישה לאישור.

בדפדפן אקספלורר:
1. בתפריט העליון, בחרו בתפריט אפשרויות אינטרנט (Internet Options)
2. בחלונית שתיפתח, לחצו על מחק… (Delete…) וסמנו את הסעיפים :
    Cookies וקבצי אינטרנט זמניים (Temporary Internet Files)
3. לחצו אישור.

בדפדפן פיירפוקס:
1. בתפריט העליון, בחרו בתפריט היסטוריה (History) ואז נקה היסטוריה (Clear Recent History)
2. בחלונית שתיפתח, בחרו Everything מהתפריט הנגלל, וסמנו Cookies ו-Cache.
3. לחצו על Clear Now לאישור.

האם מתאים לשימוש בטאבלטים ובסמארטפונים?

בשלב זה, עדיין לא, אלא רק במחשבים ובניידים.

מדוע מופיע אצלי מסך אפור במקום תרגיל?

התוכנה יכולה "להיתקע" על מסך אפור במקרים הבאים:

אם לא מותקן נגן פלאש מעודכן
הפתרון: ראו 'איך מתקינים נגן פלאש?'

במקרה של ניתוק זמני מהאינטרנט בדיוק בנקודת העלאת התרגיל לדפדפן
הפתרון: יש לסגור את החלון, ולנסות להיכנס שוב. אפשר גם לסגור את הדפדפן ולהיכנס שוב
מחדש ל-AttenGo

במקרה של עומס בזיכרון הפנימי של הדפדפן
הפתרון: ראו 'איך מוחקים קבצי Cookies ו-Cache?'

אני משתמש בפיירפוקס, וחווה כל הזמן תגובות לא נכונות של התוכנה

במידה והנכם משתמשים בדפדפן פיירפוקס – ישנה בעיה נוספת שיכולה להתעורר בגלישה במצב מגן (protected mode), שמספק הגנה מבחינת אבטחת נתונים, אך משבש את הרצת נגן הפלאש.
כדי לפתור בעיה זו:

* לעדכן גירסת דפדפן
* לעדכן גירסת פלאש.
* לבדוק אם זה קשור לתוספים/הרחבות כלשהם – להלן הנחיות לבדיקה:
– ללחוץ Ctrl+Shift+A, ובחלון שנפתח, לכבות plugins ו-extensions שמותקנים.
– לבדוק כמה plugins של shockwave flash מותקנים. אם מותקן יותר מאחד, יש לבטל ולהשאיר רק את המעודכן ביותר עובד.
– במידה ומופיע ברשימה גם תוסף או הרחבה שקשורה ל-Realplayer או להקלטת וידאו מהדפדפן – לנסות להעביר אותו למצב לא פעיל.