ה.כ.: שבחים מהמורים

 

25.02.2013

בני, בן 10, סבל מחוסר ריכוז בשיעורים. מדי יום כמעט הגיעו תלונות ממורים על התפרצויות, פטפוט, הפרעות, יציאות תכופות מהכיתה למים או שירותים, סירוב ביצוע מטלות ועבודות כיתה הקשורות לקריאת חומר ומענה על שאלות ועוד.

בני השתמש בתוכנת אטנגו במשך ששת החודשים האחרונים באופן יומיומי כ-20 דק ביום.
אני חייבת לציין שכיום אני מקבלת שבחים מהמורים על השתפרות מאד משמעותית בהתנהגותו, על ביצוע מטלות, הקשבה, שיתוף פעולה. 

גם בהתנהגותו בבית אנו חווים שינוי משמעותי. הצעקות והמריבות מאד הצטמצמו.
הוא מיזער מאד את התנהגות ה”דווקא”, וגם כאשר יש לו “מעידות” הוא ממהר להתנצל ולתקן את המצב. חשובה לו מאד אווירת השלווה הביתית והיחסים התקינים והוא כבר לא “שובר את הכלים” על כל דבר פעוט.

אני מייחסת שינויים אלה לשימוש בתכנה היות ולא השתמשנו בשום עזרים אחרים תרופתיים או פסיכולוגים. אני חייבת לומר שאנו מאד מאד מרוצים ומקווים שמצב זה יישמר לעתיד.

תודה רבה,
ה.כ. מאזור המרכז