טלי וצביקה – בזכות אטנגו מאור נשאר בחינוך רגיל

 

שלום,

אנחנו טלי וצביקה ההורים של מאור שהוא בעל הפרעות קשב וריכוז.

אנחנו נגד ריטלין בצורה נחרצת ולכן ניסינו עבורו אומגה 3, ריכוזית (שעשה יותר רע מטוב) וזום. אף אחד מהם לא הועיל.

בגן ובבי”ס רק ניסו “לשדך” לי ריטלין בצורה אגרסיבית הן המורות והן צוות הגן השפתי בגבעתיים שמאור היה בו, הופעל עלינו מכבש לחצים אך לא נכנענו לזה. כאשר הרופא בשיבא דיבר על תרופות, שמנו קץ לשיחות.

בגיל 5 מאור תרגל בתכנת אטנגו ונהנה מזה מאוד. כאשר הפסיכולוגית בגן בגבעתיים דיברה על מעבר לבית ספר מיוחד לתומנו חשבנו שזה מקום טוב בשבילו אך לאחר בירור הבנו שבית הספר המיוחד לא בשבילו.

ערערנו למשרד החינוך ובאתי עם מאור לוועדה (ביד אליהו). הוועדה התקיימה לאחר שמאור סיים את האימון באטנגו. משרד החינוך העביר אותו מחינוך מיוחד לחינוך רגיל ואנחנו משוכנעים שזה בזכות התרגול.

למרות הפרעת הקשב, מאור הצליח יפה בלימודים מכיתה א’ עד היום בבי”ס בצפון ת”א עם רמה גבוהה של לימודים. בסך הכל הוא תלמיד טוב וכיום האימפולסיביות שלו נמוכה מבעבר. יש לו עליות וירידות אך המורה שלו בכיתה ו’ אוהבת אותו ומבחינה התנהגותית המצב טוב.  

כיום, בגיל 11 הוא מתרגל שוב באטנגו. התוכנה עוזרת לו והוא מקבל ציונים טובים מאוד.

המסר שלנו הוא: “כאשר אתם לא מעוניינים בתרופות אל תתנו לאנשים להשפיע עליכם. הרופאים, בתי ספר וכו’ ממהרים לייעץ ליטול תרופות אך לכו עם האמת שלכם. לריטלין יש הרבה תופעות לוואי קשות, הבן שלנו מאוד רגיש ובעל שמחת חיים. זה יהיה פשע לתת לו תרופות” – זו האמונה שלנו.

 

בכבוד רב,
טלי וצביקה לדמן, ההורים של מאור בן ה-11
תל אביב