מיה: תוך שבועיים הילד הפסיק להפריע בכיתה

30.04.2015

י. התחיל טיפול בשיטת אטנגו עקב בעיות לימודי והפרעות קשב וריכוז שטרם אובחנו סופית אך ברור לכולם שהן קיימות. התחלנו את הטיפול עקב רצון של הבי”ס לוועדת השמה. אני ואביו התנגדנו והחלטנו שנעשה כל מה שאפשר בכדי לעזור לו ולא דרך תרופות.

י. ילד מתוק ובעל קסם אישי ויכולות וורבליות יוצאות דופן. מעל הכול היה לו רצון גדול להוכיח לכולם כמה הוא חכם ויכול להצליח וכשהתחלנו לעבוד הבהרנו לו שהתכנה היא לילדים חכמים וככל שהוא יתמיד הוא יצליח יותר.

השינוי ניכר מיד! תוך שבועיים מהתחלת העבודה י. הפסיק להפריע בכיתה. במקביל, הוא התגבר על בעיות הקריאה שהיו לו והדביק פער שנוצר מתחילת השנה. לאחר מכן, וועדת ההשמה בוטלה בהמלצת המחנכת. 

הוא עובד באטנגו בשמחה ומעוניין להצליח. הקפדנו לעבוד מידי יום תוך שיתוף פעולה מצדו והיום הילד ממש פורח הוא אפילו ישן טוב יותר בלילה אוכל מסודר יותר.

עבדנו באטנגו לפני שהוא יצא לביה”ס,  או לפני פגישה עם המורה להוראה מתקנת וכולם דיווחו על יכולת ריכוז וחלוקת קשב מדהימות בעקבות התכנית.

הייתה גם בעיית זיכרון שנפתרה – י. לא זכר את שמות המורים והילדים בכיתה והיום הוא משתמש בשיטות של אטנגו ומכיר את כל השמות.

כמו כן אבקש לציין שגם הנוירולוג שפנינו אליו ד”ר יהורם זדנהוז אמר שיעשה הכול בכדי להימנע מתרופות ושהוא מאוד ממליץ על השיטה שלכם.

למרות הכול אני רוצה לציין שזה דרש הרבה השקעה מצידנו כי עבדתי אתו בצמוד והתוצאות ניכרות ושוות כל רגע של עבודה.

תודה על הכול, אני בטוחה שאמשיך להיות שגרירה טובה שלכם בעתיד ולאמן את י. בשיטות המצוינות שלכם.

בכבוד רב,
מיה, אמא לילד בן 7.