ר.פ: בעיותיה החברתיות נפתרו

שלום,
רכשנו את התוכנה במהלך חודש פברואר 2006, עבור ביתנו שבספטמבר הקרוב תהייה בת 7.
בתחילת גן חובה הגננת אבחנה אצלה עודף תנועתיות וקושי לשבת במפגשים. הגננת המליצה לנו לבדוק האם יש לה בעיות של קשב וריכוז בכדי שנוכל לטפל בבעיה לפני הגעתה לכיתה א’.הפרוצדורה והאבחון הרפואי נמשכו במשך שנה וחצי שבסופם קבעו כי יש לה בעיית קשב וריכוז גבולית אך שום טיפול משמעותי לא ניתן. במקביל הילדה עלתה לכיתה א’ והבעיות לא אחרו להגיע בכיתה של 40 ילד.
היא הפריעה המון, הציקה לילדים בקבוצה עד שהמורה נאלצה להושיב אותה לבד, היו לה המון התקפי זעם כלפי המורים והתלמידים. מה שגרם לבעיות חברתיות קשות. בקושי הצליחה לסיים מבדקים וציוניה במחצית הראשונה היו מאוד נמוכים. אני רוצה לציין שמדובר בילדה מאוד אינטליגנטית, בעלת ביטחון עצמי גבוה ומודעת לסביבה (דברים שנאמרו מפי המורה). בניסיונות נואשים לעזור לה, בשיטוטיי באינטרנט אחר פתרון גיליתי לשמחתי את התוכנה. החלטנו לרכוש אותה מתוך הנחה ששום דבר לא יזיק.
כבר בסבבים הראשונים של התרגול היה שיפור ניכר בהתנהגותה ובהישגיה הלימודים (למרות שבהתחלה לא כל כך התמדנו) המורה הייתה ממש מופתעת היא הבחינה במאמצים של הילדה לשלוט בעצמה ובהתנהגותה. פתאום הייתה מסוגלת לסיים מבדקים בכיתה, בעיותיה החברתיות נפתרו והתקפי הזעם אט פחתו, מה שנתן לנו כהורים את הרצון להתמיד יום בתרגול בתוכנה. ביתנו סיימה את כיתה א’ בממוצע ציונים 9-10. היינו כל כך שבעי רצון בעיקר בשל השינוי ההתנהגותי שהמלצנו בחום לחברה שהיא אם בעיה זהה עם בנה בן ה-10 לרכוש את התוכנה והיא אכן רכשה אותה. ממוצע ציוניה התחיל בסבב ראשון ב: 43% ובסבב שמיני הגיע ל- 62% !!
בכבוד רב, ר.פ קריות חיפה