שיטת AttenGo עובדת! אנו מקבלים לכך אינספור הוכחות מלקוחות.
להלן לקט של מכתבי תודה מתוך ערימה ענקית! לא תמצאו באף שיטה אחרת הצלחות כאלה.

שימו לב! בחלק מהמכתבים מצוינים פרטי הכותב לצורך אמינות המידע. עם זאת נבקש בנימוס להימנע מטלפונים אליהם לצורך מניעת מטרד. אחרי הכל אנחנו עובדים בשביל לקוחותינו, ולא הם בשבילנו… קראו ותיווכחו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים...

שלום,אני מורה לליקויי למידה, מאבחנת דידקטית ועובדת שנים רבות עם ילדים לקויי למידה וקשיי קשב וריכוז. יש לי וותק, ידע וניסיון רב בתחומים אלה. המלצתי על התוכנית לאחד מבני משפחתי שעבד עם התוכנה במהלך חצי שנה. ראיתי שיפור בתחום הקשב והריכוז ברמות ובתחומים שונים! ראיתי שיפור בתפקודים הניהוליים ובאימפולסיביות! לאחר תקופה הישגיו הלימודים עלו וכתוצאה מכך נראה שיפור בדימויהעצמי ובנכונות שלו להקדיש יותר ללימודים.אני ממליצה על התוכנה להורים ,למורים ולאנשי מקצוע בתחום.

רותי אולשק, חולון


בהתחלה לא האמנתי, חשבתי שזה עוד משחק יקר, שלא יעשה הרבה. בשנים קודמות ניסיתי כל מה שאפשר: ‘בית רות’ (מוסד שמתמחה בנתינת עזרה לילדים עם הפרעות קשב וריכוז), הומיאופתיה, מורים פרטיים, ועוד.

אני עובדת במשרה מלאה במוסד ממשלתי, אבל יש לי משרה נוספת בבית עם אופיר, בני הצעיר. עשיתי כל מה שאני יכולה, וכששמעתי שהתוכנה שלכם יכולה גם-כן לסייע, לא היססתי ורכשתי אותה עבורו. כשהבחנתי שהיא מסייעת, הצטערתי שלא שמעתי עליה עוד בתקופה בה היה בביה”ס היסודי.

לפני השימוש בתוכנה, אופיר לא יכול היה לשבת ברציפות יותר מ-20 דקות במנוחה על כיסא בחדרו, גם כדי להכין את שיעורי הבית וגם כדי לשחק במשחקי מחשב. הכנת שיעורי הבית הייתה תמיד כרוכה בויכוחים ושיחות מוטיבציה.

בגיל 13 הוא התוודה לתוכנה שלכם אבל בתחילה סירב להשתמש בה מסיבות שונות (משעמם, מעצבן – בעיקר כאשר ראה את התוצאות הלא מזהירות שלו). לאחר השלב הראשון התחילו להגיע הצלחות ועמן גם העניין והאתגר. מאז הוא מתמיד להשתמש בה באופן סדיר.

יכולת הריכוז שלו השתפרה (“אמא, ישבתי עכשיו כשעתיים ללא הפסקה”), והוא מצליח לכתוב גם עבודות-בית, לקרוא עיתונים, להתמודד בהצלחה עם הוראות הפעלה של מכשירים, וכמובן שגם הציונים בביה”ס השתפרו בהתאם. יש לו יותר סבלנות לעצמו והוא אף מוצא בעצמו זמן לקרוא ספרים.

היום אני רגועה יותר, והצורך שלי להשגיח עליו ולדרוש ממנו לבצע את המחויבויות שלו לביה”ס ולעצמו הולך ופוחת באופן משמעותי.

ענת כץ, חיפה


“רציתי להודות לצוות אטנגו על ההקשבה, המסירות והרצון לעזור. תוכנית התרגול באטנגו פשוט שדרגה אותי מבחינת יכולת הריכוז והתוצאות בחיי היום יום והעבודה מורגשים באופן מידי. אין ספק שחדות החשיבה, יכולת הארגון והניהול השתפרה מאוד. לצד כל זה, אני יכול להעיד על הרגשה של שקט פנימי גם במצבי לחץ.
זוהי הזדמנות פז לכל מי שרוצה להשתפר!

ניר ב., אזור המרכז


אני גלי בת 31 לקוחה ותיקה באטנגו. בעבר, הקשיים שחוויתי ביום יום היו בעיקר “ניתוקים” של חוסר ריכוז  ואימפולסיביות שמלווה גם בעצבנות.  התכנה מועברת בצורה משחקית וכיפית וגרמה לי להיות בן אדם הרבה יותר שקול ורגוע, הריכוז שלי השתפר! הביצועים ביום יום ובעבודה ממש השתנו. אני פחות בסטרס, קיבלתי בחזרה את שמחת החיים שלי , קיבלתי את החיים שלי בחזרה!

גלי פרידמן, 0542221702


התחלתי את האימון באטנגו לאהובה ברכה בת ה-8  בקיץ שעבר. ביתי לא אהבה לעשות שיעורי בית, הייתה תמיד לחוצה והיו תמיד מלחמות, לאחר מספר שבועות התחלתי לראות שאהובה ברכה עושה שיעורים בריכוז מלא, מנסחת שאלות ותשובות ללא שום בעיה ומתקדמת בחומר. היום אהובה ברכה מסיימת את תכנית האימון עם הצלחה גדולה. בבית ספר הפסיקו לתת לה שיעורים פרטניים ומורת שילוב, הציונים שלה גבוהים, תודה לאטנגו ולצוות שתמיד נתן מענה לכל שאלותינו.

טלי גדי, אמא של אהובה ברכה בת ה-8.


שמי שי ואני בן 23 ממודיעין.

בהתחלה כששמעתי על התוכנה הייתי די סקפטי לגבי העניין אבל חשבתי מה יש להפסיד – אין כאן שום סיכון ובמקרה הכי גרוע – זה לא יעבוד.

תוך כדי האימונים השלמתי את כל הבגרויות שלא עשיתי בתיכון וכל זה בלי שום תרופה. מה שלא הצלחתי בעבר עם ריטלין, היום הצלחתי בכוחות עצמי. הצלחתי לשלב בין לימודים לעבודה ולשמור על סדר יום מאורגן ולבצע משימות באופן שוטף.

אני ממליץ לכל אחד שיש לו קשיי התארגנות וריכוז לעבוד עם התוכנה ולהתמיד.
ובכלל לכל אחד – זה פשוט עוזר.

ש.ש., מודיעין


שמי:יחיאל אהרונוב בן 27
התחלתי עם “האטנגו” לפני 6 חודשים
התוכנה ללא ספק שינתה את חיי לטובה בהרבה מישורים.

בחיי האישיים – מאדם הנוטה להתפרצויות חוסר סבלנות אני הרבה יותר רגוע שקול מחושב ושליו והחלטי.

איכות השינה שלי השתפרה פלאים בעבר הייתי חולם שעות עד שהייתי נירדם היום זה כבר לא קורה.

בלימודים אני הרבה יותר מרוכז בהקשבה תשומת ליבי למרצה לא מוסחת מרעשים סביבי וכן בשיעורי הבית אני עם עצמי הרבה יותר מרוכז בעבר הייתי חושב מחשבות סרק או “חולם” .

בעבודה התפוקות האישיות שלי עלו ההתייחסות האישית שלי ללקוח הפכה להרבה יותר אישית גם פה דברים מסביב לא מסיחים את דעתי ולכן בכל הקשור לתפוקות או יעילות גם פה השתפרו פלאים.

יחסים ביום-יום עם עמיתיי בעבודה או חברים השתפרו מהסיבה שיותר נעים לדבר איתי כי אני יותר מרוכז ובעל הקשבה רצופה.

בעזרת התוכנה הנפלאה שלכם פיתחתי אינסטינקטים שאומרים לי מתי אני חולם או מתי אני לא מרוכז או בוהה או חושב מחשבות סרק ובאופן טבעי היד מכה ברגל על מנת להסיט את דעתי לעיקר ובכך ההתנהלות היום-יומית שלי הפכה להרבה יותר יעילה.

הייתי רוצה להודות לכל צוות ה”אטנגו” אתם עושים עבודה מעולה ממציא הרעיון גאון וכן התנהלות התוכנה ברמה מושלמת,דרגת הקושי עולה בהדרגה עפ”י השיפור במטופל.

כמובן שהייתי רוצה לשבח את הצוות המקצועי על השירות האדיב האכפתי מרגישים שאכפת לכם מההצלחה האישית שלי והרצון הטוב לעזור.

יחיאל אהרונוב, חולון


רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי תוך כדי עבודה עם נכדתי בשיטתכם.
עבדנו מיד שבוע בין 3 ל-4 פעמים במשך כ-40 דקות. הילדה התקדמה נפלא אפילו בגן הגננת הרגישה בשינוי הנפלא וביקשה שנמשיך ולא נפסיק את האימון.

ההתקדמות התבטאה בכך שנהייתה פחות אימפולסיבית והזיכרון שלה התחדד משמעותית. בתחילת האימון לא זכרה אפילו שני פריטים, היום מסוגלת לזכור כמעט 6 פריטים בלי להתבלבל. היא התקשתה לשיים את כל האותיות והיום איננה מתבלבלת! היה קשה לה בשליפה והיום גם זה השתפר משמעותית.

אני שמחה שהשקעתי כי אני רואה תוצאות!

עדנה לוי, 054-8481229


בתחילת השנה דביר בננו בן ה – 9 אובחן באבחון דידקטי ואצל נוירולוג, שקבעו קושי חמור בקשב
וריכוז. הומלץ לנו באופן חד משמעי טיפול תרופתי.

מאחר ואנו נזהרים מאוד מלסמם את עצמנו החלטנו ללכת על הדרך הטבעית. התחלנו לתת לדביר תוסף תזונה ובמקביל התחלנו עבודה עם תכנת אטנגו. ההתחלה היתה קשה מאוד!!! דביר הצליח להתרכז 10 דקות בקושי. הוא קיבל ציונים נמוכים מאוד והיה מאוד מתוסכל. עמדנו על כך שהוא ימשיך להתאמן 3 פעמים בשבוע, למרות
שהדבר היה כרוך בוויכוחים ומריבות.

אחרי כשבוע של שימוש בתכנה שמעתי את דביר מדבר את עצמו ואומר: “אני צריך להיות מאוד מרוכז בשביל התכנה הזאת”. אחרי כחודש של שמוש בתכנה התחיל דביר לקרוא לבד את ההוראות. (לפני כן כל הזמן הקראנו לו).

לאחר כחדשיים מתחילת העבודה בתכנה פנה המחנך של דביר לבעלי בשאלה: “האם החלטתם בסוף לתת לדביר ריטלין?”,  כי הריכוז שלו בכיתה השתפר באופן משמעותי, דביר החל לעקוב אחרי קטעי קריאה בכיתה ולהשתתף במבחנים.

גם היום דביר לא עושה את התכנה בשמחה, אבל הוא נשאר בחינוך הרגיל, יכולת הקריאה שלו השתפרה בצורה ניכרת, הוא נרגע גם בהתנהגותו.

תודה רבה לאטנגו!!!
לאה אמא של דביר

דביר נשאר בחינוך הרגיל בזכות אטנגו


“רציתי להגיד לכם תודה על תכנית attengo, והעזרה והתמיכה שלכם. הילדה שלי בת 12 עם קשב וריכוז והיפראקטיביות, מתרגלת את השיטה כבר כמעט 4 חודשים, ומשתפרת הרבה בזמן האחרון. היא יותר אחראית ורגועה.

כבר קיבלנו הרבה מחמאות מהמורים שלה!”

אן ל., כפר סבא


“שמי טל קוזין, בן 17 מראשון לציון.

התחלתי להשתמש בתכנית של אטנגו לפני כחצי שנה בהמלצת אחי הגדול.
כעבור שלושה חודשים ראיתי כבר תוצאות. רמת הריכוז, עלתה באיכות ובאורך.

בנוסף, גם הזיכרון נחל הצלחה רבה. אני כבר לא פותח את היומן כל בוקר לראות מה המשימות להיום. הכל נזכר ונשמר. אני ממליץ על תכנית אטנגו לחבריי, ואפילו אעניק תכנית לחברי הקרוב בעוד כחודש ליום ההולדת.

כאשר אתם מתחילים לתפקד ולבצע מעבר למצופה, התוצאות מורגשות והשינוי ניכר. בנוסף גם הסובבים מרגישים בחדות המחשבה שלך.

לדעתי משרד החינוך צריך לאמץ את התכנית לתלמידי היסודי.
פיתחו את הבוקר בתרגילי הריכוז שיבטיחו לכם יום פרודוקטיבי.”

טל ק, ראשל”צ


“רציתי להודות לכם מאוד על התוכנה המדהימה. בני בן ה- 16 משתמש בה קרוב לחצי שנה לאחר שהפסיק שימוש בריטלין עקב תופעות לוואי מרובות. לאחר כחודש של שימוש בתוכנה הוא הרגיש, לדבריו, כאילו לקח ריטלין רק בלי תופעות הלוואי הנלוות. יכולת הריכוז שלו השתפרה מאוד בכיתה ובבית ובעקבות כך גם הציונים. בנוסף לכך, הוא הרבה יותר רגוע והביטחון העצמי חזר אליו.
תודה מיוחדת למירי על האוזן הקשבת והשרות המצוין.”

ה.כ., ירושלים


“רציתי לעדכן אותכם כיצד השפיע עלי התוכנית עד עתה.

בדרך מקרה הגעתי אליכם כשחיפשתי חומר על אימון המוח וזו היתה ההזדמנות של חיי. בהתחלה כל פעם שנכנסתי זה היה מעין משחק והוכחה לעצמי שאני מסוגלת ליותר. רק שהמשכתי לעבוד עם התוכנה זיהיתי כמה זה אפקטיבי ודברים חדשים הופיעו בחיי היום יום.

אחר פעם שלישית כבר הייתי מסוגלת לשבת ולקרוא 5 שעות, עצם העובדה שהייתי מסוגלת לשבת במקום אחד כל כך הרבה זמן. אם חלוף הזמן נוכחתי שאני מסוגלת להאזין להרצאה ולהבין את כולה, בלי שיכנסו לראשי כל מיני מחשבות, אני יותר עירנית מסוגלת להעביר את זמני בנעימים, כמו צפייה בטלוויזיה. אני הרבה יותר מאורגנת ושוב לא זקוקה למשחק הקלפים ששיחקתי לבדי, על מנת לפקס את מחשבותיי.

זה עזר לי אף לווסת את התיאבון שלי ואת הלהיטות לדברים מתוקים, שהיו לי בגלל תיסכולים שונים ומשונים. אני לא יודעת אם יש קשר אך סממנים ראשונים החלו מאז שאני עובדת איתכם, כאמור אני יותר מאורגנת במעשי ובמחשבותיי וזה גם נותן ביטוי בעבודות הבית דברים שאני מחליטה עליהם אני מייד מבצעת אותם. דבר נוסף זה גם השפיע על השינה שלי, אני ישנה מצוין. בעקבות כל זאת רכשתי בטחון עצמי, אני יותר פעילה מבחינה חברתית.
עם יד על הלב יישר כוח.

מיקי (שם בדוי; השם שמור במערכת)


לכל הנפשות באטנגו, ברצוני לומר באופן ספונטני וברצינות רבה כך: האנשים או השופטים שבוחרים ומחליטים מי יקבל את פרס הנובל היוקרתי, כנראה לא זקוקים ו/או לא נחשפו ל :attengo, אין ספק!! שאם כן, הצוות או האדם המוביל והמפתח היה זוכה לפרס נובל!!!כן, כן ממש כך, וללא שמץ של הגזמה. attengo עוזר ומשפר אפילו מצב מנטלי!!כתוצאה משיפור זיכרון מיקוד וריכוז מתגברים על סיבוכים ובלבולים אישיים. צריך וחובה לתקשר עם שר החינוך וסביבתו ולהפיץ אותו דרך בתי הספר ככלי עזר ממדרגה ראשונה, בצורה גורפת וזולה שתתאים לכולם. מאחר וכאן מטפלים בשורש הבעיה.

רוני לוי, פתח תקוה


בני, בן 10, סבל מחוסר ריכוז בשיעורים. מדי יום כמעט הגיעו תלונות ממורים על התפרצויות, פטפוט, הפרעות, יציאות תכופות מהכיתה למים או שירותים, סירוב ביצוע מטלות ועבודות כיתה הקשורות לקריאת חומר ומענה על שאלות ועוד.

בני השתמש בתוכנת אטנגו במשך ששת החודשים האחרונים באופן יומיומי כ-20 דק ביום.
אני חייבת לציין שכיום אני מקבלת שבחים מהמורים על השתפרות מאד משמעותית בהתנהגותו, על ביצוע מטלות, הקשבה, שיתוף פעולה. 

גם בהתנהגותו בבית אנו חווים שינוי משמעותי. הצעקות והמריבות מאד הצטמצמו.
הוא מיזער מאד את התנהגות ה”דווקא”, וגם כאשר יש לו “מעידות” הוא ממהר להתנצל ולתקן את המצב. חשובה לו מאד אווירת השלווה הביתית והיחסים התקינים והוא כבר לא “שובר את הכלים” על כל דבר פעוט.

אני מייחסת שינויים אלה לשימוש בתכנה היות ולא השתמשנו בשום עזרים אחרים תרופתיים או פסיכולוגים. אני חייבת לומר שאנו מאד מאד מרוצים ומקווים שמצב זה יישמר לעתיד.

ה.כ. מאזור המרכז


“נתקלתי במודעה של אטנגו לפני מספר חדשים, חשבתי שאם האטנגו לא יועיל, הוא וודאי לא יזיק
והתחלנו את התהליך.

לשמחתנו, התוכנה מאד ידידותית לשימוש ומשפרת מאד מיומנויות.
אט אט רעשי רקע שהפריעו לבני קודם לכן, לא הסיחו את דעתו כבעבר. אני ממליצה בחום על אטנגו.”

מיכל רווה בן-אסיאג


“אני אמא לילדה בת 10 שהמורים שלה מכיתה א התלוננו על בעיות קשב, חוסר ריכוז וביקשו שתיקח ריטלין.

השנה התחלנו בשימוש באטנגו. מתחילת השנה המורה אמרה שהמצב סביר וכעת, לאחר כ-7
חודשים המורה מדווחת על שינוי ניכר בריכוז בכיתה, בהשתתפות בשיעורים, בשקט פנימי.
הילדה לוקחת אחריות על הכנת שיעורים ולא שוכחת להביא ציוד לכיתה. שרק ימשיך ככה!”

אודליה ע., פתח תקוה


שמי מיטל הדס מבית שמש.

אני שנים סובלת מאפילפסיה והפגיעה הגדולה שלי היה בבעית קשב, זיכרון , אך עד לפני שהכרתי את התוכנה לא באמת הבנתי מה הבעיה.

התוכנה שיפרה לי בצורה משמעותית את הזיכרון ,הייתי זוכרת ארבע מילים מתוך שולוש עשר.
היום אחרי התוכנה אני עומדת על עשר מתוח שלוש עשרה .

התוכנה שימשה לי מראה ליכולות שלי אחרי התקפים ואיפה הבעיה – ושיפרה אותה.
היום אני יודעת שאפשר גם אחרת.

התוכנה הזו עובדת על קשב, חישובים מתמטים ואסטרטגיות ומגדילה את היכולות שלנו.
אני יודעת על אנשים שהתחלו את התוכנה עם ריטלין , וקונצרטה וכעבור מספר חודשים, ירדו מהכדורים.

התוכנה היא המלצה חמה ממני כאחת שהתנסתה בה.

מיטל הדס כהן, בית שמש


ברצוני להמליץ בחום על תוכנת האימון המוחי Attengo כדלקמן:

בעולם הדיגיטאלי רווי הגירויים שבו אנו חיים, מצאתי את עצמי פעמים רבות עמוס במטלות ובמשימות מסוגים שונים, עם קושי רב להתרכז בביצוע מספר מטלות בעת ובעונה אחת, להכריע בעניין סדר עדיפות ביצוען, ולבצען במהירות וביעילות ללא הסחת דעת.

רבים ממכריי וידידיי, בעלי מקצועות חופשיים ותובעניים כמוני, הציעו לי ללכת בדרכם, ולהתחיל ליטול תרופות שונות המיועדות לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, על אף  שאינני מאובחן כסובל מהפרעה כזו, כפי שגם הם לא אובחנו ככאלה.

שימוש לא נחוץ בתרופות כאלה מיותר, מזיק, וכמובן עולה כסף רב.

כאן נכנסה לחיי תוכנת Attengo. לאחר כמעט חצי שנה של אימון על התוכנה אני יכול להצביע בבירור על שיפור בריכוז הנדרש לביצוע כל מטלותיי המקצועיות והיומיומיות, החל בכתיבת מסמך משפטי ארוך ומנומק, ועד לעריכת קניות וסידורים אחרים.

תוכנת Attengo מסייעת לי לשמור על הכושר המוחי שלי, בדיוק כפי שאימוניי במכון הכושר מסייעים לי לשמור על כושרי הגופני. אכן, כמו באימוני כושר ספורטיבי, נדרשות מן המתאמנים בAttengo התמדה ונחישות וסבלנות, אך שכרן של אלה בצדן:

השינויים בביצועים המחשבתיים המוקנים בזכות אימוני הAttengo הם מובנים, יציבים לאורך זמן, וחשוב מכל, אינם תלויים בנטילת תרופה מיותרת כלשהי שהפסקת נטילתה תוביל מידית לירידה באיכות הביצועים.

לכן, אני ממליץ על תוכנת Attengo בפני כל אדם המעוניין לשפר את יכולות הקשב והריכוז שלו שיפור אמתי לאורך זמן.

טל ד, עו”ד, רמות שבים


לצוות אטנגו,

.אני רוצה להביע את תודותיי לכם. התוכנה מדהימה! התוכנה לימדה אותי תובנות מעבר לאפקט שלה

בחודשיים הראשונים היו לי המון ספקות לגבי האם לתוכנה תהיה השפעה עלי בפועל. תרגלתי בה כמה פעמים בשבוע בהרגישי מוזר שהוריי שילמו סכום כסף גבוה על מנת שאתאמן בה.

אף על פי שאחי גם התאמן בתוכנה, אני נזכר איך זה היה ללמוד איתו לפני ואחרי שהשתמש בה, ונראה כי באמת היא עזרה לו להתרכז, ועדיין, ברגע שהתחלתי אני להתאמן בה, חשתי כי שכנראה זה לא יעבוד ותהיתי כיצד זה ייתכן שלשחק בה יעזור לי להתרכז בהרצאות בבית הספר.

חשבתי שאולי אני אשתפר במשחק עצמו, אך היו לי ספקות לגבי כמה שזה יעזור לי בלימודים עצמם.

עכשיו משהתאמנתי באטנגו קרוב לארבעה חודשים, אני חש מאוד מרוכז ומודה לאל שזה עוזר לי להקשיב בהרצאות, בדרשות ובלימודיי.

חשבתי ווואו זהו שיעור מדהים שאני יכול לקחת לחיי היומיום שלי.

ה’ שלח את נשמתנו לעולם הזה על מנת לתקן אותו ולשפר אותו. לעשות אותו מקום טוב יותר לחיות בו. רובנו לא יכולים לראות את התוצאות הטובות של מעשינו ברמה הרוחנית ולעתים תוהים איך יכול להיות שע”י מעשה כה קטן, מצווה קטנה –זה ישמח את ה’? איך זה יחבר אותי יותר לה’?

זה נראה כמעט כמו משחק, שע”י כך שאנו מנווטים בו, זה יעשה את העולם כבית לה’… אך האמת היא שאנחנו יכולים ואנו אכן משנים מאחר וה’ נתן לנו את הכוח לעשות זאת.

שיעור מדהים נוסף עבורי הוא שאנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולא להיות מוסחים על ידי הסחות דעת, בדיוק כמו ב”משחק” שתפקידו לאמן ולשפר, וכך גם בחיינו – כל הסחות הדעת שה’ הניח בעולם הינן בשביל לעשות טוב.

אז למה אנחנו מחכים? בואו ונפיץ את האור ונשנה את העולם עם “משחק” (אטנגו) אחד בכל פעם.

מנחם. מ , ארה”ב- ניו יורק


“אני בן 27. אני רוצה לציין שאין לי הפרעת קשב, אם כי למדתי מצוות אטנגו שאין כזה דבר ריכוז מושלם ותמיד אפשר לשאוף ליותר טוב. נרשמתי במטרה לשפר את יכולת הזיכרון שלי.כבר במהלך החודש הראשון של האימונים הרגשתי שיפור בזיכרון, וכעבור זמן גם שמתי לבשהריכוז שלי גדל משמעותית… כשישבתי בכיתה במכללה והאזנתי למרצה הגעתי למצב שאני יכול לזהות מתי אני מאבד את הריכוז, ולחזור אליו. נוסף הרגשתי שהזיכרון החזותי שלי משתפר.
התוכנית ידידותית ומאוד קלה לשימוש. ממליץ בחום לכולם! תודה רבה צוות אטנגו, אתם תותחים!

קובי ג. ראשל”צ


כאחד שאובחן כסובל כמה עשרות שנים מסוג מסוים של בעית קשב וריכוז, לא אפתיע אף אחד אם אומר שזו סוג של הליכה יום יומית עם משא עודף על הגב. במשך הזמן התנסיתי גם בתרופת ריטלין, אך לצערי (או לשמחתי) היא לא הועילה.

יום אחד נתקלתי במקרה בפרסום של אטנגו, ככזה שהתנסה בכל מיני הצעות בתחום הלא קונבצינלי והתאכזב כמובן. התיחסתי לזה בביטול, אלא שבמחשבה שניה אמרתי לעצמי מאחר שאין פה שום תופעות לואי ומדובר על אימון מוחי גרידה, שווה לנסות.

מה אומר ומה אדבר תוך שבועיים הרגשתי שפשוט לבשתי משקפים והתחלתי לראות, כלומר השימוש בגלי מוח חדשים היה מדהים, חזרתי לקבל שליטה בחיי, כל סיטואציה יום יומית שהייתה מביאה להצפה רגשית עקב חוסר יכולת מוחית להתמודד עמה נמוגה, בתחילה.. כליל, ובהמשך  זה התמתן.

בכל אופן אין בפי מילים להודות לכם, אני מרגיש הרבה יותר חי בזכותכם.

אבי ש, בני ברק


ביתי בת 10.5 מתאמנת בתוכנה כבר כחצי שנה והתוצאות מדהימות. הציונים בבית הספר עלו וגם יכולת הריכוז עלתה. הפסקתי לתת לה ריטלין לאחר ארבע חודשים של אימון בתוכנה.

אני רוצה להודות לכם על תוכנה נפלאה זו, ועל היחס המדהים.

יערה ח., אשקלון


שמי מירי אלירז, אמא של אלון בן תשע, תלמיד כיתה ג’.

כמו רבים אחרים נפגשתי בשם אטנגו כפרסומת במחשב. כאמא לילד עם הפרעת קשב וריכוז מאובחנת שטופל בריטלין מגיל חמש חשבתי שאין לי מה להפסיד.

רשמתי אותנו לתוכנית אך אני חייבת לציין שהייתי מאוד ספקנית. חשבתי שהוצאתי כל כך הרבה כסף על תרופות שונות אז למה לא לנסות גם אימון מוחי.

רשמתי את אלון לאימון בחודש יולי בחופש הגדול כשהוא לא לוקח ריטלין בגלל תופעות הלוואי (חוסר תיאבון ובעקבותיו ירידה חדה במשקל, עצבות, עצבנות) אך החלטתי שבספטמבר, עם תחילת הלימודים אנו חוזרים לקחת ריטלין. המשכנו להתאמן באטנגו. בד בבד עם לקיחת הריטלין. בגלל הקשיים של אלון התאמנו חמישה ימים בשבוע עשרים דקות בכל פעם.

אט אט ראיתי שהמדדים באימון עולים ומשתפרים. והחלטתי שננסה תקופת מה ללא ריטלין. חופשת חגי תשרי הייתה התחלה. אני כותבת מכתב זה בחודש נובמבר. אלון לא לקח ריטלין מאז. התעודה שקיבל לפני כחודש הייתה טובה מאוד. הקשיים עדיין קיימים אך נראה שהאימון עוזר לאלון לארגן את המחשבות ולהתרכז בשיעור. התברר פתאום שאלון מצויין בחשבון ושהוא בקיא ומבין את החומר הנלמד בכיתה (על אף הקושי בכתיבה).

אני אסירת תודה על ההתקדמות שלו ועל החוסר תלות בכדור. אני מרגישה שהאימון המוחי עוזר לו מאוד. אלון ילד שמח ופעיל, הוא מצליח יותר לשחק עם חברים ונראה כאילו מצליח לקחת אחריות על התנהגותו ומעשיו.

מירי אלירז


תודה רבה על התוכנית היא עזרה לי המון

אני רואה בעצמי שיפורים שהם: אני כבר לא שוכח דברים אני זוכר דברים מעולה כמעט ללא מאמץ אין לי כמעט שגיעות כתיב אני לא מתבלבל בין מילים אני מרגיש שאני קורא יותר טוב ויש לי הרבה יותר סבלנות

הפסקתי לקחת רטלין כי התוכנית מאד שיפרה אותי ואני מרגיש את זה אז אין לי יותר צורך בריטלין

כל המוטיבציה שלי [להתאמן בתכנית] בעיקר זה שאני מתעצבן שאני רוצה וחייב לזכור משהו ובכל זאת אני שוכח טעוית במבחנים שנובעות כי לא הקדשתי צומת לב לפרטים הקטנים ולא היה לי כח לבדוק את המבחן שנית.

גם אם תשאלי את אבא שלי אני תמיד הייתי ממציא תירוצים כגון: ‘שנייה’ ו’אין לי כח עכשיו’ – אם תשאלי את אבא שלי אני בכלל לא אומר את זה…

ים י (בן 14), גבעתיים


אני אם למשפחה עם ילדים, ועוסקת בתחום הנפש, (מטפלת רגשית ונפשית) עם ידע רב גם בנושא של בעיות של קשב וריכוז אצל ילדים.

יש לי בן בוגר ובת צעירה עם בעיות של קשב וריכוז. נודע לי על התכנית הזאת של אטנגו, ושני הילדים התחילו להתאמן. אצל הבן ראו די מהר תוצאות טובות של יותר רגיעה ויותר הקשבה בשיעורים! אצל הבת לקח קצת יותר זמן כי היא פחות הקדישה זמן אך גם אצלה היה שיפור ושינוי. חשוב לציין שכאשר מתמידים בתכנית הזאת יש תוצאות מדהימות ממש! אנחנו עבדנו עם התכנית הזאת כ-7 חודשים והיה מאוד כיף וחוויתי!

חיה ט., בני ברק


לצוות אטנגו,
בני עדו, בן 12 וחצי, אובחן בסוף כיתה ג’ עם ADHD. הוא השתמש שנתיים בריטלין שעזר מאד בריכוז, אך גרם לתופעות לוואי קשות כמו חוסר תאבון, הפרעה בשינה, עצבנות וירידה משמעותית במצב הרוח. בסוף כיתה ו’, הפסקנו את הטיפול משום כך, ואמנם שמחת החיים והחברותיות חזרו, אך גם בעיות הריכוז והתנועתיות.

לקראת המעבר לחטיבת בינים תובענית, היה ברור שיצטרך עזרה כלשהי. פנינו מחוסר ברירה לתוכנה של אטנגו, עם לא מעט ספקות.

כבר אחרי שבועיים, עדו אמר שהוא מרגיש פחות צורך לנוע בשיעור.
אני שמתי לב לפחות שכחנות, אך היה לי קשה להאמין שהשינוי אמיתי.

כיום , אחרי 4 חדשים של שימוש בתוכנה, אני יכולה לומר בבירור שיש שינוי משמעותי:מילד שהמילה השכיחה ביותר שלו היתה: “שכחתי”, הוא כיום מאורגן הרבה יותר, מסדר ילקוט לבד, זוכר כשמתבקש לעשות דבר מה. הריכוז בשיעורים טוב יותר, הוא נוח יותר, תנועתי פחות, מתנגד פחות. הוא רושם ביומן ומכין שיעורי בית עם פחות התנגדות מבעבר. את המילה “שכחתי” כבר לא שמעתי זמן רב.

יש ימים טובים יותר וטובים פחות, ועדין יש נטיה להתעסק בדברים אחרים בשיעור, אך השינוי הוא משמעותי מאד. בבית הספר החדש, זכה לשבחים רבים. אמנם היו גם תלונות על ריכוז בשיעור, ועדין יש קושי לשבת במקום שעות רבות, אך צויין שהוא בהחלט יכול להמשיך ללא ריטלין, ולאחרונה אף דווח לי על שיפור נוסף בתפקודו.

בניגוד לריטלין, השינוי קבוע ולא תלוי-שעה ביום, כמובן ללא תופעות לוואי וללא תחושה של שינוי אישיותי. כמו כן, התחושה שהוא יכול לשלוט בהתנהגותו ויש לו כלי שעוזר לו להתרכז ולהתמקד תורמת פלאים לבטחון ולדמוי העצמי.

איה גל, ירושלים


שלום,

אנחנו טלי וצביקה ההורים של מאור שהוא בעל הפרעות קשב וריכוז.

אנחנו נגד ריטלין בצורה נחרצת ולכן ניסינו עבורו אומגה 3, ריכוזית (שעשה יותר רע מטוב) וזום. אף אחד מהם לא הועיל.

בגן ובבי”ס רק ניסו “לשדך” לי ריטלין בצורה אגרסיבית הן המורות והן צוות הגן השפתי בגבעתיים שמאור היה בו, הופעל עלינו מכבש לחצים אך לא נכנענו לזה. כאשר הרופא בשיבא דיבר על תרופות, שמנו קץ לשיחות.

בגיל 5 מאור תרגל בתכנת אטנגו ונהנה מזה מאוד. כאשר הפסיכולוגית בגן בגבעתיים דיברה על מעבר לבית ספר מיוחד לתומנו חשבנו שזה מקום טוב בשבילו אך לאחר בירור הבנו שבית הספר המיוחד לא בשבילו.

ערערנו למשרד החינוך ובאתי עם מאור לוועדה (ביד אליהו). הוועדה התקיימה לאחר שמאור סיים את האימון באטנגו. משרד החינוך העביר אותו מחינוך מיוחד לחינוך רגיל ואנחנו משוכנעים שזה בזכות התרגול.

למרות הפרעת הקשב, מאור הצליח יפה בלימודים מכיתה א’ עד היום בבי”ס בצפון ת”א עם רמה גבוהה של לימודים. בסך הכל הוא תלמיד טוב וכיום האימפולסיביות שלו נמוכה מבעבר. יש לו עליות וירידות אך המורה שלו בכיתה ו’ אוהבת אותו ומבחינה התנהגותית המצב טוב.  

כיום, בגיל 11 הוא מתרגל שוב באטנגו. התוכנה עוזרת לו והוא מקבל ציונים טובים מאוד.

המסר שלנו הוא: “כאשר אתם לא מעוניינים בתרופות אל תתנו לאנשים להשפיע עליכם. הרופאים, בתי ספר וכו’ ממהרים לייעץ ליטול תרופות אך לכו עם האמת שלכם. לריטלין יש הרבה תופעות לוואי קשות, הבן שלנו מאוד רגיש ובעל שמחת חיים. זה יהיה פשע לתת לו תרופות” – זו האמונה שלנו.

טלי וצביקה לדמן, ההורים של מאור בן ה-11


שמי שלי שחר. אני תלמידת י”ב. התחלתי להשתמש בתוכנה לפני 4 חודשים ואני מאד מרוצה.אני סבלתי בכל שנות ילדותי מהפרעות קשב וריכוז והיה לי מאוד קשה בלימודים. בכל המבחנים היו לי ציונים חלשים וכשהגעתי לתיכון לא האמנתי שאצליח לעבור את הבגרויות.

התחלתי להשתמש בתוכנה לקראת הבגרויות, כי בשנה שעברה היה לי מאד קשה – במיוחד בבגרות בלשון והיסטוריה. הציונים שלי היו גרועים. מאז שאני משתמשת בתוכנה הציונים שלי עלו משמעותיתרמת הזיכרון שלי השתפרה וגם יכולת הריכוז. אני מרגישה ביטחון שאת הבגרויות בקיץ אעבור בהצלחה.

שלי שחר, תל אביב


“שלום, אני בן 21 ואובחנתי כסובל מ-ADD. התחלתי לקחת ריטלין אבל תופעות הלואי הפריעו לי וגם הרגיז אותי לחשוב שכל זה לא פותר את הבעיה ובעצם אחרי שפגה ההשפעה הכל נשאר.

חיפשתי משהו אחר, עד שהגעתי לאטנגו שזה טיפול קצר יחסית ובשורש הבעיה ובאמת ב”הבתוך כחמשה שבועות אני מרגיש ממש כאיש אחר – הן בלימודים והן בתפקודים הניהוליים.”

נח ג. אשדוד


שבוע שעבר הייתה לנו אסיפת הורים עם טל וכל ההערכות שלו היו 4 (1 בכי נמוך 4 הכי גבוה).כולם ציינו את השיפור שחל בטל, וסיפרתי לכל מורה שנכנסנו אליה (כדי לקבל שבחים), על התוכנית אטנגו בה טל משתתף וכל מורה לקחה ממני את הכתובת.

סיפרתי להם עליך ועל השירות המדהים שאתם נותנים, הזמינות לכל שאלה וכמובן על ידע הרחב שלכם על השיטה שעוזרת לזכור פרטים ובכלל שיש שיטות שלא מחייבות טיפול תרופתי על ההתחלה שיש גם דרך אחרת. הסברתי להם שאפשר להתנסות בתוכנית ללא עלות.

יפעת ק, ראשל”צ


רציתי לשתף אתכם בשינוי המשמעותי שחוויתי בזכות התרגול באטנגו.

אני מרגיש הרבה יותר רגוע מפוקס סובלני ומתבונן לפני תגובה אימפולסיבית.

אני מצליח להתרכז למרות שבמשרד יש עובדים אחרים שעושים רעש ע”י עבודתם שבעבר זה היה מונע ממני לעבוד, אלא להיות תמיד במלחמה עם הריכוז שלי.

אני הרבה יותר מצליח להקשיב לאישתי עד הסוף ולא לקטוע אותה באמצע משפט שלה…

אני מרגיש שאני הרבה יותר שולט על הפיזור שלי אלא מבצע משימה משימה בנחת ובשלווה.

תודה רבה לכל צוות אטנגו שמוסרים נפש על מנת שנוכל להקנות לעצמינו כלים שנוכל להוציא את הפוטנציאל שלנו לפועל.

יואל פ., ירושלים.


שלום,
אני מודה לכם על הטיפים, בעיקר על טיפ מס’ 8 בדיוק לפני שקראתי את הטיפ הזה, קרה לי מקרה דומה בחיי היומיום שלי.

לא יצא לי להתאמן ב attengo כמה ימים וזה קצת איכזב אותי…
אני מנגנת בתזמורת מקצועית וזה דורש המון המון המון ריכוז, בעיקר שאני מנגנת בכלי סולני ואין עוד נגנים שמנגנים את אותו התפקיד כמוני, ואז בזמן שניגנתי את היצירה, היה לי קושי מסויים וזה היה קשור גם לריכוז, ובדיוק ברגע הזה נזכרתי בתוכנה, ודמיינתי את הכדור במקום התווים המסובכים שנמצאים מולי ואת כל ה”הפרעות” מסביב צליל כוכב צורות במקום הדברים שמוציאים אותי מריכוז כמו החרדות שלי, הערות של נגנים, עייפות וכו’…

אפילו דימיינתי שאני נושמת ומחייכת בין לבין כמו הזמן של ההפסקה הקצרה בעת האימונים “הירגעו וקחו נשימה עמוקה”, וזה מאד עזר לי, ואף הרגשתי שאני ממש נמצאת באימון של attengo.

זה ממש מעניין שיישמתי את attengo בחיי היומיום עוד לפני שקראתי את הטיפ שלכם על דמיון של האימון בחיי היומיום שלנו, ממש לעניין!!!

רבקה – נגנית בתזמורת


י. התחיל טיפול בשיטת אטנגו עקב בעיות לימודי והפרעות קשב וריכוז שטרם אובחנו סופית אך ברור לכולם שהן קיימות. התחלנו את הטיפול עקב רצון של הבי”ס לוועדת השמה. אני ואביו התנגדנו והחלטנו שנעשה כל מה שאפשר בכדי לעזור לו ולא דרך תרופות.

י. ילד מתוק ובעל קסם אישי ויכולות וורבליות יוצאות דופן. מעל הכול היה לו רצון גדול להוכיח לכולם כמה הוא חכם ויכול להצליח וכשהתחלנו לעבוד הבהרנו לו שהתכנה היא לילדים חכמים וככל שהוא יתמיד הוא יצליח יותר.

השינוי ניכר מיד! תוך שבועיים מהתחלת העבודה י. הפסיק להפריע בכיתה. במקביל, הוא התגבר על בעיות הקריאה שהיו לו והדביק פער שנוצר מתחילת השנה. לאחר מכן, וועדת ההשמה בוטלה בהמלצת המחנכת. 

הוא עובד באטנגו בשמחה ומעוניין להצליח. הקפדנו לעבוד מידי יום תוך שיתוף פעולה מצדווהיום הילד ממש פורח הוא אפילו ישן טוב יותר בלילה אוכל מסודר יותר.

עבדנו באטנגו לפני שהוא יצא לביה”ס,  או לפני פגישה עם המורה להוראה מתקנת וכולם דיווחו על יכולת ריכוז וחלוקת קשב מדהימות בעקבות התכנית.

הייתה גם בעיית זיכרון שנפתרה – י. לא זכר את שמות המורים והילדים בכיתה והיום הוא משתמש בשיטות של אטנגו ומכיר את כל השמות.

כמו כן אבקש לציין שגם הנוירולוג שפנינו אליו ד”ר יהורם זדנהוז אמר שיעשה הכול בכדי להימנע מתרופות ושהוא מאוד ממליץ על השיטה שלכם.

למרות הכול אני רוצה לציין שזה דרש הרבה השקעה מצידנו כי עבדתי אתו בצמוד והתוצאות ניכרות ושוות כל רגע של עבודה.

תודה על הכול, אני בטוחה שאמשיך להיות שגרירה טובה שלכם בעתיד ולאמן את י. בשיטות המצוינות שלכם.

מיה, אמא לילד בן 7.


מכתב תודה על ההתקדמות ע”י אימונים ב”אטנגו” בסעודות השבת אצלנו במשפחה, אני עושה לפעמים חידונים על פרשת השבוע, למשל שאלות איפה מוצאים 7 מלים ברצף המסתיימות במ”ם סופית. או כמה הרים נמצאים בפרשה וכדומה. זה דורש מאמץ מוחי לעבור על כל הפרשה (למעלה ממאה פסוקים) בדיוק חזק, תוך כמה דקות, למצוא את התשובה, וגם מה שיותר מהר כדי לזכות בתחרות. אחת מבנותיי היתה תמיד מהחלשים. ועכשיו אחרי אימון באטנגו בערך 4 שבועות היא הצליחה יותר מכולם!

יחיאל מוסוביץ, קרית מוצקין


“שלום,
אני בחורה בת 43 סבלתי הרבה מקשיי קשב וריכוז, זכרון דל, אדישות יתר, התייעצי עם רופאים וכמעט לא עזר. ואז התחלתי להתאמן כמה פעמים בשבוע בתכנית האשית שלי באטנגו והנה בחודש הרביעי התחלתי להרגיש את השינוי והשיפור בחיי היום יום שלי, יותר קשובה, מקבלת החלטות ולוקחת אחריות, מארגנת סדר היום שלי ומצליחה להשלים 70% מהמשימות שלי! ותודה לצוות ולמירי במיוחד שתומכת ועוזרת לי.

זינב א., ירושלים


ברצוננו להודות לכם על ההזדמנות שניתנה לנו לשפר את הישגיו הלימודיים של בני.ההישגים בלימודים, הקשב והריכוז בכיתה, ואפילו ההתנהלות בבית, השתפרו לאין ערוך.התהליך היה כייפי ומהנה, ובני רכש כלים חשובים ויקרים לשימוש בכל שעה וצורך.תודה רבה על הליווי, על התמיכה ועל הכל.

יפעת אמא ליהונתן בן ה-6


“אני רק רוצה לסבר לכם את האוזן: אטנגו שיפרה אצלי קשב וריכוז שגרמו לביצועים ברמה גבוהה מאד בכל תחומי החיים. יחד עם זאת גם אימפולסיביות ודפוסי התנהגות שהיו טבועים בי לכל אורך השנים.

זאת תוכנה מופלאה שעושה הרבה חיל ומביאה את הבנאדם להיות רגוע יותר, מאוזן יותר, ופשוט לחיות מחדששווה כל שקל!”

גלי פרידמן, תל-אביב


צוות אטנגו המקסים

אין מילים שיכולות לתאר את רגשותיי אחרי 6 חודשים של סובלנות, אכפתיות ומקצועיות בהדרכה, תמיכה ועזרה ממושכת.

אני ודימה בתי – בת שבע השנים – חווינו תקופה מדהימה של התעניינות, סקרנות ותענוג.

התחלנו את התכנית אחרי שקיבלנו את הדרכתכם ואז ידענו שישנה מחויבות כלפי אופן העבודה, קבענו זמנים ברורים שהוקדשו לתכנית כמו כל חוג אחר, שמנו לעצמנו מטרה והיא שיפור התוצאות שלב אחר שלב. ידענו שאימון המוח הינו תהליך מאוד חשוב ודורש ממנו מאמץ והתמדה, אז התחלנו את הדרך בצעדים בטוחים לכיוון הנכון של השיפור ואכן זה הגיע. דבר חשוב בהשגת המטרה הוא הפנמת התועלת בתוך המתאמן, אני אישית הצלחתי להפנים אצל בתי שהתכנית המאתגרת הזו הינה פרס שרק היא זכתה לעבור במשפחה שלנו והייתה רואה בזה כמתנה בשבילה וזה מה שדחף אותה להתמיד ולעשות הכול למען ההתקדמות.

כל חודש דימה הייתה מחכה לשיחה ביני לבינך, הייתה מחכה לשמוע מה אמרת עליה ואיך ההתקדמות שלה, למרות שהיינו עוקבות אחר ניתוח התוצאות המידי שהיה בתכנית עצמה אלא המילים שלך עשו את שלהן בנפשה של דימה כמו אצלי.

אחרי סיום התכנית ובמבט לאחור אני כאמא לבת עם הפרעות קשב וריכוז מרגישה סיפוק אדיר ורואה את השינויים שבתי ואני גם עברנו בזכות האימון הסדיר והממושך. ממליצה בחום לכל אחת ואחד לחוות חוויה מדהימה זו כדי להרגיש את השינוי בעצמו.

אטנגו הוא סיפור הצלחה שנתן את חותמו בהתפתחותה של דימה ובדרך בה היא עושה את המטלות ובדרך בה היא מארגנת את הדברים …… סיפור בהצלחה לחייה בכלל.תודה רבה מקרב לב

סאוסן + דימה