הפרעות קשב וריכוז במבוגרים

לא פעם הרגשתם שקשה לכם להתרכז בעבודה? אתם מרגיש בלבול ולא זוכרים אם ביצעתם משימה שהבוס ביקש, הרגע סיימם לשמוע הרצאה ואתם לא בטוחים אם הבנתם אותה לגמרי? לא מעט מהמבוגרים כיום מגלים  בבגרותם רק כי יש להם הפרעות קשב וריכוז, מכיוון שהפרעה זאת משוייכת לילדים בעיקר, הם אינם מודעים כי ישנו טיפול משלים בהפרעות קשב וריכוז במבוגרים.  

בואו נבחן האם קיים גם אצלכם קושי בקשב וריכוז.

רשמו לפניכם כן, אם אחד מהמאפיינים הבאים ממש בעייתי אצלכם:

  • מתקשים להתרכז במשימות שגרתיות וחסרות עניין?
  • מתקשים לקלוט או לזכור מידע חדש?
  • מתקשים להקשיב ולזכור מה ששמעתם?
  • שוכחים דברים שקראתם לפני רגע?
  • מתקשים להתארגן, לקבל החלטות ולנהל את הזמן?
  • משתעממים בקלות?
  • נוטים לדחות משימות ולהזניח משימות שהתחלתם?

אם לפחות מחצית מהקשיים האלה מאפיין אתכם, ייתכן שאתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז ADHD, החדשות הטובות הן שיש מה לעשות!

באמצעות שיטת AttenGo – אימון מוחי לשיפור מיומנויות הקשורות בקשב, ריכוז וזיכרון, תוכלו בזמן קצר להרגיש שינוי בתפקוד היומיומי שלכם!

הידעתם?

כ-75% מהמבוגרים שסבלו מהפרעות קשב וריכוז בילדותם חווים סימפטומים אלה גם בבגרותם.

בעיות קשב וריכוז אצל מבוגרים באות לידי ביטוי בקושי לנהל חיי יומיום, לסיים לימודים אקדמיים או להתמיד בעבודה. במקרים רבים קיימת נטייה של מנת משכל ויצירתיות ולכן רבים מצליחים לפתח דרכי התמודדות המאפשרות לעקוף את קשיי הקשב וריכוז ולנהל עצמם טוב יותר. אך, כמובן שלא כולם מצליחים ואז מחפשים את הדרך או הפתרון להקל על הקשיים. בנוסף, ככל שאנו הולכים ומתבגרים, ההתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז הולכת ונעשית קשה והחיים הופכים למאבק, אשר עלול להוביל לתסכול רב, לאכזבה עצמית, קשיים ביחסים חברתיים ובין אישיים ובמקרים מסוימים אפילו לדיכאון.

אז, מה עושים כדי להתגבר על ADHD?

נסו עוד היום את האימון הנוירו-קוגניטיבי הממוחשב שלנו. מדובר בתרגילים פשוטים אך חכמים אשר מאיצים פעילות בגלי מוח ומאמנים את המוח לפתח את אותם המיומנויות הקוגניטיביות שבהם הקושי כה רב. השיטה מטפלת בשורש הבעיה ומביאה אתכם ליכולות קשב וריכוז גבוהים.

זה עובד! השיטה פועלת בארץ ובעולם כבר מספר שנים ועם עדויות אמיתיות להצלחות, ראו כאן מכתבי תודה.

מה נדרש כדי להצליח עם שיטת האימון המוחי שלנו?

על מנת להשיג שיפור שיתבטא ביומיום, יש לתרגל 30 דקות, 3 פעמים בשבוע.

ניתן במקרים רבים לחוש בתוצאות כבר לאחר 3 חודשים, ולאחר מכן, יש להמשיך באימון 3 חודשים נוספים לפחות, במטרה לשמור על התוצאות לטווח הארוך ולעיתים אף הקבוע.

למי AttenGo מתאים? 

בעצם לכל אחד. כך שבין אם אובחנתם כבעלי ADD/ADHD ובין אם לא, התחילו עוד היום בתוכנית האימון הנוירו-קוגניטיבית בשיטת AttenGo ותיווכחו תוך 3 חודשים בתוצאות משמעותיות שישנו מקצה לקצה את חיי היומיום שלכם ואת הישגיכם!


כל הזכויות שמורות ל AttenGo

דילוג לתוכן